dinsdag 18 augustus 2015

Babyspulletjes: the making of



Tutdoekje en tutkoord in een egeldoosje.

Aanvankelijk was het lintje te kort. Dat heb ik een heel stuk verlengd.
Achterkant is in fleece, lekker zacht!


Ongeveer 20 cm biais.




Handig om mee te nemen zo.


Kubus met belletje erin (kattenspeeltje) uit restjes stof.



Knuffelegel met stekellabeltjes.


Geborduurd oogje :-)

In de egel wou ik knisperpapier stoppen, maar een knuffel om mee te slapen... 
Die mag natuurlijk niet knisperen!


Pampermapje à la mme Zsa Zsa




Niet met klittenband, maar met een elastiek.



Slofjes uit het Singer-naaiboek


Deze stap was puzzelen!




Net een egeltje, niet? ;-)





Ze zijn niet even groot, maar ik vind ze toch wel schattig.


Omkeerbare zakdoekdooshoes

Met naad in het midden, zodat de egeltjes aan de ene kant niet op hun hoofd zouden staan.


Een geflockt (gekocht) rompertje.



Een heel werkje, maar ik kan niet wachten tot ik voor onze kindjes iets kan maken :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten