maandag 2 november 2020

Afscheid crèche deel III: Ballonbal

Ons kindje is geen baby meer, ze is al een grote peuter! Eentje die bijna naar school gaat.

In de crèche nemen we afscheid met een paar zelfgemaakte cadeautjes. 

Voor de peuters maakte ik 2 handpoppen van Roodkapje en de wolf.

Voor het baby groepje blijven we in het thema van 'Roodkapje' met een bijpassend stofje. Lief!

Het eerste is deze ballonbal. Een soort 'hoesje' voor over een ballon. Zo kunnen de baby's er veilig mee spelen!

Ook hier naaide ik een labeltje in met Emmalines naam erop; als blijvende herinnering :-)

Klik hier om de kubus te zien.



De puntjes komen netjes samen*.



* Ik maakte eerst onderstaande ballonbal. De puntjes kwamen niet mooi samen in het midden. Het gaat, maar ik vond het niet netjes genoeg om cadeau te geven. Vandaar de tweede versie. Ik ben ook blij dat ik een tweede versie heb gemaakt in het Roodkapjes-stofje. Deze gaat dan een mooi geheel vormen met de kubus die ik nog ga maken (ook in datzelfde stofje). 
De ballonbal met de beren houden we dan voor ons tweede kindje, win-win.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten