zondag 2 april 2017

Jurken-update

Nieuws om aan te kondigen. Niet één, maar twee jurken zijn bijna af! 
De eerste is een patroon van La Maison Victor: de Harriet. Spijtig genoeg tekende ik een maat te groot. Innemen zag ik niet zitten, dus riep ik de hulp van Cinderella in om de jurk in te nemen (zie het als een verjaardagscadeautje aan mezelf). Spannend, net een kindje afzetten in de crѐche. Vrijdag mag ik ze gaan terughalen. Benieuwd naar het resultaat! Enkel de zoom nog afwerken (want dat wil ik zelf doen) en dan is ze klaar. Hoera!

 


De tweede jurk wordt mijn verjaardagsjurk. De TiRaMi uit 200 jurken.
Ze is bijna af; enkel de rits en de zoom nog en dan ben ik klaar om te schitteren op woensdag :-)
Een vrolijke lentejurk voor een mooie lentedag.


Over het stofje schreef ik eerder al een blogpost, je kan hem hier nog eens lezen.
Heel blij met het patroon dat ik ervoor koos, het past perfect...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten