dinsdag 25 maart 2014

Goed en groot nieuws! (maar ook een beetje slecht nieuws...)

Ik heb veel om over te bloggen... Goed en slecht nieuws..
Zal met het goede nieuws beginnen.
De beer is af (op zijn oogjes na)! Hoera!


Hier is hij nog 'under construction'.

Klaar! Even poseren...
Gelukkig heb ik een hele goede lesgeefster!

Het slechte nieuws is dat mijn stikmachine stuk is...
Blijkbaar was het niet ik die er niet mee kon werken, maar de stikmachine die er geen zin meer in had. Gelukkig mag ik dat van bommama voorlopig gebruiken.

Nog goed nieuws! Ik ben ingeschreven voor een naaiworkshop (de tweede die ik ga volgen). We gaan er de absolute basis leren, ben benieuwd! Ik kijk er in elk geval al heel erg naar uit!

En het laatste goede nieuws om mee te eindigen: ik heb kledinglabels laten maken! 


Kijk eens wat een mooitje! Ik ga de brievenbus in de gaten houden hoor!
Vanaf nu kan ik aan elke creatie een labeltje vast maken.
Een olifantenlabeltje dan nog wel! Echt iets voor mij...

Mrs Pomegranate is in haar nopjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten