zaterdag 8 maart 2014

Stand van zaken!

Het vlot, maar niet zo vlot als ik zou willen.
De oortjes en de achterkant van de beer zijn af! Hoera!!
Ik heb er wel een gebroken naald aan over gehouden: een foutje bij het achteruit stikken. (Mrs Pomegranate was not amused..)
Ik ken m'n stikmachine nog niet zo goed. Achteruit stikken moet blijkbaar met één hand, wat ik niet zo handig vind.. Daar moet ik iets op zien te vinden. Ik heb eens een naaiworkshop gevolgd en met die machine lukte het beter, och ja, op termijn zal ik deze ook wel leren kennen.
Straks nog wat verder stikken aan de beer!

Gisteren ben ik met Mr Pomegranate naar de zoo van Antwerpen geweest. Niet om te stikken, maar om foto's te maken (en natuurlijk ook om naar de diertjes te kijken).
Foto's volgen, er zijn er een aantal mooie bij! :-)

Alles om foto's te maken! (Motivatie noemt men dat...) Ik heb last van m'n rug, dus in de namiddag heeft Mr Pomegranate me moeten voortduwen.



















Oh en nog groot nieuws! -tromgeroffel-
Na de zoo zijn we naar de veritas geweest, daar vond ik toch wel niet dit:

een somometer,
ben er zo blij mee!









En de Union Jack voor op het buikje van de beer, want Mr Pomegranate is fan van deze vlag, hij heeft er zelfs sokken van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten