donderdag 6 maart 2014

Mrs Pomegranate spreekt voor de eerste keer...

Ik was al eventjes van plan een nieuwe blog op te starten.
In eerste instantie voor foto's, maar nu ik gestart ben met een nieuw project (een beer stikken!), ga ik beiden combineren.
Zondag ben ik samen met m'n vriend, naar het stoffenspektakel geweest -wat was dat??! Duwen en trekken, koppen lopen... Er was veel volk...- Ik heb vier stofjes gekocht en daarna was ik blij dat we naar buiten konden...

Kijk eens wat een schatjes!

Olifantenstof voor kussens.
Bolletjesstof voor de beer.
Streepjesstof als oefenstof voor de beer.
Uiltjes voor een nog nader te bepalen project.









M'n vingers kriebelen om eraan te beginnen!

Oh en niet te vergeten! Ik heb me ook een olifantenschriftje
aangeschaft om al mijn naaiprojectjes in bij te houden.
Wat ik ga maken, in welke stof, de hoeveelheid stof die nodig is, welke fournituren er nodig zijn en de werkwijze van het projectje.
Let's get started!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten