zondag 25 augustus 2019

Bommama, 90 jaar!!!

Op 24 augustus werd bommama 90 jaar!



Onderstaand neksteunkussen staat al heel lang op mijn to do lijstje. Ik wilde het al een tijdje maken voor Kerstmis, maar het komt er nooit van. Nu was ik aan het denken wat ik kon maken voor bommama's verjaardag en dit kwam meteen in mijn gedachten! Ik koos voor het kussen dezelfde stofjes als voor de Rosalie weekendtas die ik eerder al voor haar maakte.

Het patroon voor het kussen bestaat uit 3 delen; omdat ik maar 2 stofjes gekozen had, besloot ik elk patroondeel nog eens in 2 te knippen. Op die manier zijn er 6 delen en dus wisselen de kleuren elkaar mooi af. Voor het lint aan de zijkant gebruikte ik een 'Hand made with love' label.

Gelukkige verjaardag & nu relaxen maar!












Patroon: Sew4Home

Geen opmerkingen:

Een reactie posten