woensdag 14 augustus 2019

Cover voor GreenBook

Vorig jaar deed ik mezelf een GreenBook cadeau. Dit is een herbruikbaar, whiteboard notitieboek met hervulbare pen. Je kan het samenstellen zoals je wilt en er bijvoorbeeld lijstjes in maken, je agenda bijhouden, enz. De bladzijden zijn uitwisbaar, dus je kan ze telkens opnieuw gebruiken. Van 1 pagina knipte ik zelfs een strookje af, zodat dat dat stukje als herbruikbaar boodschappenlijstje gebruikt kan worden. Je kan er m.a.w. veel kanten mee uit. Ik noem het mijn 'speelgoed voor volwassenen'.

Onlangs zag ik op Facebook dat ze er covers voor hebben in vegan leer. Het leek me fijn om een cover te hebben voor het GreenBook, zeker als ik het meeneem in mijn tas. Kurkleer leek me hiervoor een geschikt materiaal. 

Ik tekende mijn eigen ontwerpje uit, inclusief 2 penlussen. Als je de pen door beide lussen steekt, blijft het geheel dicht tijdens het transport, handig! Hieronder het resultaat.



 




Kurkleer: Veritas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten