donderdag 30 april 2020

Verjaren in Coronatijden

Dit jaar werd ik 30. Natuurlijk was er een feestje gepland en natuurlijk kon dat niet doorgaan door de Coronamaatregelen. Niet getreurd, we prikken snel een nieuwe datum!
Ondertussen had ik een superleuk feestje in ons coconnetje! Het was echt een hele fijne dag met mijn 2 schatjes.

Manlief had gezorgd voor mooie bloemen van onze huisbloemist (thuis geleverd en al!) en leuke cadeautjes. Waaronder deze mooie laarsjes (mét bijtjes!). Deze kwamen op mijn wishlist, omdat er hier een moestuin aangelegd wordt door de heer des huizes. Ploeteren in de aarde doen we nu in stijl!



Ook in de brievenbus zaten er leuke kaartjes. Ik was net met bommama aan het bellen, toen de deurbel ging: een pakje.
Toevallig een pakje van bommama! En wat zat erin? Het boek 'Feest in 't knutselbos!'.
Zo leuk dat het net geleverd werd, terwijl ik aan het telefoneren was.
Ze had een cadeautip gevraagd. Wat heeft een vrouw van 30 nog nodig? Ik kon eerst niet echt iets bedenken, maar het eerste boek van het Knutselbos ontbrak nog in mijn kast. Dat leek me een leuk cadeau om van bommama te krijgen, omdat zij mee aan de bron staat van mijn naaikriebel.
Beide boekjes staan nu, zusterlijk naast elkaar, in mijn naaikast. Een dikke dankjewel, bommama! Ik ben er heel blij mee en heb ze al veel vastgehad. Deze boekjes worden heel vaak doorbladerd. Ik bedenk me dan welke stofjes ik nog heb en welke knuffel ik in welke stof zou kunnen maken. Ook Emmaline vindt de boeken leuk om in te kijken. Ik heb haar de verhalen al meer dan eens voorgelezen. Wat zou mijn volgende project hieruit worden??? Misschien het draagtasje voor Emmaline, want 'handtassen' (lees 'zakjes') vindt ze tegenwoordig heel leuk!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten